asiltonunmommysi Yasmin1 ay olarak değilde elinden tutup yürümeye başladığı zaman giydirmeye başlayabilirsiniz. Benim oğlum 14 aylık yürüdü ama 10 aylıktan beri 2 el tutunup yürüyordu sonra tek ele düşmüştü dışarıda mecbur ayakkanıgiydirmek zorunda kalıyoruz
35izmir Ardennnnn kızım 13 aylık vicco aldık memnunmuyum bilmiyorum valla çünkü kızım ayağında hiç birsey tutmuyor çoraplarını cıkarıyı ayakkabıları giydir tüm gün onlarla ugrasıyo giy çıkar giy çıkar zaten havalarda bi iyi bi kötü az çıkıyoruz evden
Denizanasi92 Ardennnnn vicco çok güzel ben de ordan alcam henüz yürümüyor diye önermediler yürüyünce almak gerekiyormuş ama çok beğenmiştim
Duyulurum Ardennnnn Marka değil ama doğru zaman önermek istiyorum. Bebekleriniz yürüdükten sonra alın ilk adım ayakkabılarını. İlk adımlarını onunla değil çıplak ayakla öğrenmeli. Ayakkabıyı giydiğinde koşabiliyor olsun ki rahat ettiğinden emin olun :)
Muges4 Ardennnnn vicco aldık biz, rahat kalıp güzel yürüyordu tam ilk adım ayakkabısı. Ama yürümeyide aştık biz koşuyor resmen artık spor ayakkabı lazım diye düşünüyorum:)
Muges4 Mavikelebek54 Ben bebeğim 10.5 aylıkken 20 numara aldım tam oldu gibi gibi, çok hafif boşluk kalmıştı. Şuan 13.5 aylık 21 olur artık alırsam 21 hatta 22 bile olabilir..ölçmeyi biliyor musunuz? Daha net anlarsınız:)
Kaptan03 Bir yaşında adimladi viccodan aldık çok memnunum şimdi ayak büyüdü Polaris bot aldım içi dışı deri tek cırt ve ayağa rahat giriyor tam sarıyor çok.memnunuz
Mavikelebek54 Muges4 ölçmeyi bilmiyorum ya ama internetten bakarım artık bu tablo çok işime yarar çok teşekkür ederim 🥰
Muges4 Mavikelebek54 metre yada mezurayı alıp ayak baş parmağından tabana kadar ölçebilirsin, karşılığındaki numara neyse onu tercih edebilirsin🥰en doğrusu bu oluyor rica ederim:)
Mavikelebek54 Muges4 verdiğiniz bilgiler çok kıymetli çok teşekkürler tekrardan sayenizde yeni bir şey öğrendim 🌺😍