Elizabet26 200 TL civarına aldığım mama bugün 400 TL civarı olmuş birden bire 20-50 TLlik bir zam değil tam 200 TLlik bir zam ne yapabiliriz nereye şikayet edebiliriz?
Haticeayann55 Elizabet26 hiç düşünmüyor bu insanlar napicak lar gecinemeyenler diye zam üstüne zam yapıyorlar yani hadi bizi geçtim yetişkinleri bebekleri düşünmuyolarmi yanii yazık bari mamaları ucuz yapsalar bu devlete para lazım an..sii..devleti
Senanurkmrc Elizabet26 biraz vicdan olsa 3 çocuk yapın diyenler destek olur çoğu ülke destek oluyor çocuk yapana bizimkiler boşa laf cambazı
pogacayanakk Mizmizmyrtle 2 gün önce ebebekte aldım aynıydı fiyatı. Trendyolda orijinal aptamil satıcısında da aynı fiyat