Kızlar benim oğlum 9 aylık olacak ve gün içinde beni o kadar yoruyor anlatamam sürekli yapışık geziyoruz ne oyun oynuyor ne mutlu oluyor örümceğe koyuyorum durmuyor yere alıp oynatıyor um sürekli bana geliyor sizde durumlar nasıl şunu al işe yarar dediğiniz bir oyuncak yada başka bişey var mı çıldıracam tuvalete gidemiyorum ya