Ayseeem34 tv izletiyorsaniz uyarak eksikligi olabilir hem konusmuyor hem de adina bakmiyorsa bir uzmana gostermenizde fayda var size onericegi ilk ve en onemli sey ekrani sifirlamaniz olucaktir. Benim onerilerim ise mutlaka hergun yagmur camur demeden disari cikin ve konusa konusa gezin, imkan varsa akraba/babanne-anneanne vs olan ortamlara girin akrani olmasina gerek yok sadece kalabalik ve herkesin ilgi odagi olucagi ortamlar da olur, evde mutlaka hergun 3-4 farkli kitap okuyun dinlemese dahi, sarkilar soyleyin ve her isi ona anlatarak yapin. Canim/askim/bitanem yerine sadece adiyla seslenmeye calisin kolaylik diliyorum🌸