Eeco Arkadaşlar arkadaşlar bu iş benim baya bir sinirimi bozuyor Allah biliyor ya hayır doktora gidiyorum normal işte emzirme hormonu baskılıyor vs vs anlatıyor ama ya benim halay çeken hormonlar bir el atın kaç kişiyiz bilelim destek olalım🤷🏻♀️
Mom0008 Eeco emzirmeyi bıraktım hala düzensiz geçen ay gittikten 40 gün sonra adet gördüm bu ay bitikten 19 gün sonra her adetimde korku sarıyorum hamile mi kaldım siye korunuyorum ama onlardan güven olmuyor
Songena19 Eeco ah tamda aynı şeyi yaşıyorum cuma dün gittim tekrar doktora herşey normal emzirdigin için adet olmuyorsundur dedi adet söktürücü yazdı zaten iki ay önce kullandım tekrar kullanmak istemiyorum iki aydır olmuyorum bebeğim 1yasinda hala düzene girmedi
Birdunyabircennetannesi Eeco Kist çıktı ve 3 aydır adet olmadım kafayı yicem. Adet söktürücü verdi doktor. Şuan olmak üzereyim ama az az geliyor karnım çok ağrıyor kasıklarım ağrıyor belim ağrıyor yok anam yine tam sokulmuyor 🤦
Aylizzmm Mom0008 merhabalar peki geciktiginde gelecekmiş gibi agriniz oluyormuş bende doğumdan 3 ay sonra hastalandim ikinciye 1 hafta gecikti 3 . Ye olmam lazım 25 gün gecti hemen hemen test yaptık akşam negatif olsaydı çıkardı herhalde ara ara adet ağrısı gibi ağrım var ama yok gelmiyor gelmesi için birsey yaptınız mı hiç
Eeco Songena19 aynen bende ya ilaca da alışmak istemiyorum benim doktor hiç vermedi bişey insan ister istemez sinir oluyor 🤦🏻♀️
Eeco Birdunyabircennetannesi geçmiş olsun kist durumu için 🌸 beni de bu düzensizlik bir ay düzgün oluyorsam öbür ay hop gidiyo 🤦🏻♀️
Hmyr_01 Al benden de o kadar 😭 Bebeğim 10 aylık 7 aylıkken oldum 3 aydır gelen giden yok😒😒Kan tahlili yaptım geçen ay. bu ay yapmadım..
Ozge-ZS Eeco gün tutmuyorum açıkçası sık emzirdiğim için normal kabul edip şimdilik kafama takmıyorum ama çok uzamaz inşAllah