Monaroka maalesef ne kadar emzirsemde ne kadar kendimi tutsamda yapı olarak almaya meyilli olduğum için doğum sonrası verdiğim kiloları zamanla geri aldım ve inanın mental çöküşün dibini yaşadığım için türlü çareler arıyorum destek aldığım halde kilo veremediğim için bu soruyu yönelttim