ruveydaensar 4 aylıkta bir red oluşuyor. Ama az ama çok mutlaka bir red oluyor çünkü bebekler doyma kavramına ilk kez o ayda erişiyorlar. Ondan öncesinde doygunluk hisleri yok. Bu ayda yalnızca bu değil, çevrenin de farkına varıyorlar. Dünyaya geldiklerini idrak ettikleri ilk ay 4. Ay. Ondan öncesinde anne karnında olduklarını sanıyorlardı. Tüm bunlardan sebep olacak ki bebekler meme ile zaman kaybetmeyi istemiyorlar. Bu durum da kilo alımının durmasına sebep olabiliyor. Aslında bunu doktorlar da çok iyi biliyor. Sizin öncelikle yapmanız gereken hoplaya zıplaya, karanlıkta, duşta, kucakta gezerek, şekilden şekle girerek sürekli emzirmeniz. 1 aylık bir süreç zor olacak. 4. Ay meme reddi postlarına bakmanızı öneririm.