Aysee1903 Anneler iyi aksamlar kızım 3 aylık ayaklarının üzerinde dikmeye calisiyorum ama pek fazla basmiyo sizlerin bebekleri de aynı aceba ? Merak ediyorum bu konu hakkındaki bilgileri
shdemir Aysee1903 Benim oglumda 3.ayindan beri basiyor canim saglam sekilde ama her bebek bir olmaz o yüzden bisey diyemeyiz. Mesela 6 aylik emekleyen bebekte var 9 aylik direk yürüyen bebekte😊
Hanifemusa Ayy bana da doğduğundan beri basmiyo deyip durdular çok sınır oluyorum. Herşeyin vakti var her bebek farklı şimdi yeni yeni basmaya başladı 3 buçuk aylik. Hiç sorun yapma canim oda basar.
Eby Aysee1903 çocuktan çocuğa değişir. Basması da basmaması da normaldir. Gelişimsel olarak bir şey ifade etmez 😊 benim kızım doğduğu gün başını dik tutuyodu mesela😂 ama bu demek değilki oo süper çok gelişmiş. Yapısal biraz da.