Hghghghghg merhaba kızım 4 aylıkken bizde idrar yolu enfeksiyonu geçirdik evde ilaç ve iğneyle 4 gün geçirdik ama ateş ve enfeksiyon hiç düşmedi bu sebeple 8gün hastane yatışı verildi ve çok şükür damar yoluyla ilaç alması işe yaradı fakat bu süreçte bizim en büyük sıkıntımız inatçı ateş olmasıydı çok geçmiş olsun Allah şifa versin inşallah