joyfulmom Dilruba_1 ben pirinç ununu 7. Ayimiza girdiğimizde vermeye başladım öncesinde vermemiştim. Her şeyi blender dan geçirmek pürüzsüz kıvamda da vermek doğru değil daha sonra pütürlü gıdaya alisamiyorlar ama dediğiniz gibi 5 aylıkken de okadar katı gıda yiyemezler bende beş aylıkken başlamıştım ek gıdaya ama şehriye çorbasi yaptığımda bile çok kolay yutamiyordu şuan sıkıntı yaşamıyoruz ama ilk etapta olmuyor. Bu hanımefendinin patates vermesi büyük cesaret olmuş açıkçası 🤭🤭
Dilruba_1 joyfulmom 5. Ayda sulandırmadan ya da zeytinyağı eklemeden direkt pütürlü mü vermiştiniz her şeyi ?
joyfulmom Dilruba_1 zeytinyağı hep ekledim hala da ekliyorum. Sulandirarak verdim ama mesela çorbalarıni pürüzsüz kıvamda vermedim hiç yada kahvaltısinda yumurta peynir bunları hafif sulandirarak ezip verdim oyle mama gibi yapmadım. Yoksa büyüdükçe alisiyorlar pürüzsüz kıvama ve mideleri bulanıyor pütürlüye ek gıdaya geçince alışmaları lazım
Akarsu_14 ElfAlparsln o nasıl bişey benim bebeyim 5 aylık ne meme nede mama yemiyor ben onu nasıl alıyım
Kuzeymommms Akarsu_14 irmiğin ince un gibi hali oluyor bebeklerde sindirimi daha kolay oluyor bu şekilde denemenizi tavsiye ederim
Nazlinci Dilruba_1 6 aylık kilosu 7500 dü boyu uzun ya 72 cm geldi. Napayım ya sismiyor anam ne yapayım 😅
Dilruba_1 Nazlinci 6 aylık nerdeyse 8 kilo zaten bence kilosu çok iyi belki boya gidince sana zayıf görünüyordur zamanla alacaktır elbet Erkek mi
Nazlinci Dilruba_1 yok yaaa bizim boylar kıza aslında. Ama bebekken çok zayıfmışız ikimizde. Annem beni hep doktora götürürmüş gelişmiyor diye 😅 keşke şimdi de zayıf olsam. Sizin bebekte zor kilo mu alıyordu bi posta konuşmuştuk
Dilruba_1 Nazlinci bizim 5 aylıkken 6,5 civarıydı şimdi 5,5 olduk en fazla 6700 olmuştur herhalde süt içmiyor şimdi gittim hero baby Elmalı tahıllı sütlü aldım bi de onları deneyeceğim 😅 Bunu da yemezse bu kaşık mamalardan almam bir daha
Nazlinci Dilruba_1 benimki nefret etti onlardan. Elalemin çocuklara mama diye ağlıyor yıldım. İrmikle kendim yapıyorum. O kaşık mamalarda bi dünya para ahhh yese çöpe gidiyor