Sinemmmonurr Arkadaşlar doktorum çocuk kardiyolojisi görsün tedbir amaçlı dedi bebeğim 6 aylık. Bu durumu yaşayan oldu mı lütfen yazın
Marianne Sinemmmonurr tabi görmesi nasıl. biz de gittik. bir damarı kazanmadığıni öğrendik, 1 yaşa kadar bekledik. çok şükür kapandı. çocuk kardiyoloji senede 1 kez 7 yaşına kadar kontrole gelmemizi söyledi
eygokkk Sinemmmonurr bizimde 3 yaşında bu zamana kadar kimse bisey demedi geçen haftalarda bi doktor kalbinde üfürüm var bunu kardiyoloji görsün dedi size neden dolayı dendi ? Daha gidemedik götürcem