Beriihe Dlnelms Allah en kısa zamanda bebeklerimize kavuşmayı nasip etsin inşallah🙏🏻. O kadar iyi anlıyorum ki sizi. O kadar zor ki aklım kalbim hastanede resmen. Aklımdan bi saniye çıkmıyolar ama güçlü olmalıyız, zorundayız😔 Allah bize sabır versin
Dlnelms Beriihe Amin inşallah yavrularımız orda biz evde çok zor Rabbim en kısa zamanda kavuşmayı nasip etsin..sizin bebeğiniz neden yoğun bakımda neyi var
26122022 Beriihe merhaba canım benim ben daha dun doğum yaptım ve ikizlerim kuvozde. Aklım hep onlarda. Görünce dayanamıyorum senin de dediğin gibi nasıl bakiolar nasıllar diye düşünmekten uyku uyuyamıyorum inşallah en kısa zamanda sen de ben de aliriz evlatlarımızı yanımıza allahin izni ile 🙏🙏🙏
Kelebekky Beriihe bizimde solunum sıkıntısından dolayı 13 gun yoğun bakimda kaldı sonra toparlandı siz de iyileşmeye bakın en kısa zamanda bebisler sizin yanınıza gelecekler Allah’ın izniyle
Dlnelms Beriihe Entubemi yoksa normal yoğun bakımda mi inşallah tez zamanda kavuşuruz yavrularımıza bol bol dua edin
Kelebekky Dlnelms bizde aynı durumu yaşadık entube oldu 5 gun sonra normal hava verdiler toplamda 13 gun sonra çıktık hepsi geçiyor güçlü bebekler anneleri siz güçlü olun onlar hepsini hissediyor çünkü
Dlnelms Kelebekky inşallah benm bebeğimde iyi olur biran önce iyileşir nerde varsa Rabbim tüm bebeklerimizi korusun annelerin kucağına biran önce versin çok zor bı durum yaşayan anlar sadece
Kelebekky Beriihe şimdi size zaman geçmiyor gibi geliyor niye evdeyim çocuğum hastanede diyorsunuz ama inanın bebeginize kavuşunca hepsini unutuyor insan zaman geçtikçe şuan evde olsa onlar kadar iyi bakamayız o şekilde düşünün kendinize iyi bakın çünkü bebişiniz sizi güçlü görmek ister :)
Beriihe Kelebekky aynen öyle ya gerçekten zevk almıyorum hiçbir şeyden, inşallah en kısa zamanda alırım da dediğiniz gibi olur🙏🏻 evet güçlü olmalıyım😔
Beriihe Dlnelms öyle yaşamayan bilemez, Allah en kısa zamanda kucağımıza alıp evlerimize gitmeyi nasip etsin🙏🏻
Dlnelms Kelebekky Çok şükür taburcu olduk fakat 10 gün sonra tekrar hastalığı nuksetti doktora muayeneye götürdüğümde antibiyotik başlattı şuan iyiyiz inşallah bidaha olmaz nekdr dikkat etsemde ablaları okula gidince böyle oluyo 😓 Rabbim korusun onları🤲🏻