Alparslanmoms_ Hamilelikte cilt lekelerim oluştu doğum yapalı 24gün oldu zamanla geçiyor mu kalıyor mu
ahlas26 Alparslanmoms_ kişiden kişiye değişiyor sanırım kalanlarda var geçenlerde benimde oldu bıyık kısımlarında yanaklarının kenarlarinda çok şükür geçti
Alparslanmoms_ ahlas26 benim de hafif bıyık ve göz altlarım da var inşallah gecer, ekstra birşey kullandınız mı?
Ege_eylul Valla benim geçmedi 16 ay oldu doktora gittim krem verdi 1 haftadır kullanıyorim bakalim nolcak
Strongmom7 Alparslanmoms_ Yaa üzüldüm 😔 yosun peeling iyi geliyor galiba ınstada çok görüyorum ama cesaret edip yatıramadım daha
Hazaleceumut Alparslanmoms_ Ben 6 buçuk yıl önce doğum yaptım. İki yanağımı da üstünde çıktı. Bir tarafı geçti diğer taraftaki leke kaldı. Cildiyeciye gittim. Kimyasal peelingi önerdi. İlk zamanlar çok kafama takıyorum. Şimdi artık alıştım
Alparslanmoms_ Hazaleceumut kendiliğinden mi geçti. Kimyasal peelingi yaptırdınız mı? Ben kafama takıyorum
Hazaleceumut Alparslanmoms_ Bir tarafı kendiliğinden geçti. Diğer tarafı hala duruyor. Kimyasal peelingi yaptırmadım.