Bebeğim 26 günlük emziriyorum sürekli o gaz yapar bu gaz yapar diye diye ne marketten bişey alabiliyorum ne de yapılan yemekleri yiyebiliyorum sürekli et tavuk mu yiyeceğim ya kızlar gaz yapmayan yiyecek yok mu ya da bu gaz yapan yiyecekleri bebek kaç aylık olduğunda yiyebilirim