Merhabalar bebeğim 26 günlük emme problemi yaşadığımız için biberonla mama ve anne sütü veriyoruz ama çok akıtıyor chicco biberonun yavaş akış başlığını kullanıyoruz ama çok fazla akıtıyor böyle bir durum yaşayanınız var mı varsa nasıl çözdünüz veya önerdiğiniz biberon var mı?