Simgealp39 Merhaba anneler🌸 oğlum 3 aylık olmak üzere ve yaklaşıl 1 haftadır sütüm yok denecek kadar az. Mama vermeyi mecburen çok arttırmak zorunda kaldım. Böyle bitecek mi yani sütüm 🥺 ne yapabilirim? Solgar b12 vitamin kullanıyorum.
Ayseguull Simgealp39 bol bol su. Bol bol dinlenmek. İşi gücü bırakın. Bir de galactago kullanın günde üç kere
Yeni-anne22 Simgealp39 uyumak bence işin sırrı ne zaman güzel uyusam sürüm çoğalıyo mesela dün gece 4 saat uyudum deliksiz uyandığımda sütüm boldu ama uyuyamayınca azalıyo benimde 🥹
Dilruba_1 Simgealp39 bu süt işi gördüğüm kadarıyla nasip işi biraz da ya kimisi hiçbir şey yapmıyor oluk oluk akıyor kimi kendini paralıyor ama bitiyor Humana çayı bestlak damla vs kullanmıştım bende Uyku da arttırıyor evet ama o da artacağı varsa artıyor yoksa o da erki ermiyor pek
Asyaveannesi04 Simgealp39 bol su, yeşillik, tahin helvası ve düzenli uyku ben birde yeşil promalt içiyorum 11.5 aylık hem emziriyorum hem hala sağıyorum 🌺
Simgealp39 merkursavascisi_06 bebeğim doymuyor emerken birden ağlamaya başlıyor yutkunma sesi yok gibi gibi