Hsssss Arkadaşlr bebeğimi ıslk mendil pişik yapıyor kullandığımız pişik ypmayan ıslak mndl varmı yenidoğan için
NurY Hsssss yıkayarak mi kullanıyorsunuz ben hangisini kullanırsam kullanayım hepsini yıkıyorum yıkamadan kullandığım gün oğlum diretk pişik oluyor sıcak suyla iyice yıkayıp sıkıyorum
sweetangell Hsssss en iyisi e bebekteki temizleme pamukları ben ilk zamanlar onu kullanmıştım hiç pişik olmadı o yüzden bir de her bez değişiminde pişik kremi sürüyordum
agacsizkoala Hsssss ilk dört ay her ıslak mendili sıcak su ile yıkayarak kullandım hiç pişik sorunu yaşamadım
Asyaveannesi04 Hsssss prima aqua kullanıyorum inanılmaz güzel indirimde kutu kutu stoklamıştım ters çevirip koyduğunuzda asla kurumuyor 11.5 aylık hiç pişik olmadı