babytwo Merhabalar, yeni giren kiracımız muşamba serdirmeden badana yaptırmış. Evin her yeri tüm parkeler boya olmuş. Boyanın Su bazlı olduğunu kolay cıkacağını soylüyor. Doğrummu? bilen var mı
lyl0742 babytwo evet babam muşamba serer yere yinede ayağının altında hep bi nemli bezi vardır damladığı anda silerek gider iz kalmaz asla neden öyle özensiz çalışmışlar ki
babytwo lyl0742 çok üzüldüm biliyor musunuz çalışan arkadaslar kiracımıza gidip muşamba alır mısın demişler, almamış. Her yer boya her yer. Şok oldum girince. Biz de soyledik, temizlik esnasından halledeceğiz dedi. Hallolmaz ki az buz değil…
lyl0742 babytwo doğru söylüyorsunuz biraz uğraştırır sizi ama muşambayı babam kendi götürür gittiği her daireye şimdi kiracı da keşke alsaydı size deseydi yani ben aldım şukadar ödedim diye Bi şekilde orta yol bulunurdu da olan olmuş artık üzülmeyin çıkar inşallah