Papatya5801 Merhaba anneler . Babymom manuel pompa kullanan varmı yorumlara Bakarak aldım 10-15 dk da 120-150 CC sagim yapanlar varmış ben 15-20 dk da anca 30 CC çıkarıyorum sütummu az yoksa pompami iyi değil sizce