BebekC çok geçmiş olsun size de inşallah tekrar yakalanmaz bebeğiniz 🤲🏻 bize de günde 4 kere kullanın dedi.
İnşallah kısa sürede toparlar.
Hırıltısi ve öksürüğü var hala.
Kimseyi eve kabul etmiyorum kimseyle de görüşmüyorum isteyen görüntülu arayıp görüyor