Bebegimkq Hamileyken sigara içmeyip emzirirken içe oldu mu? Ben bir iki duman içiyorum arada bu bebeğe geçer mi
Deletedmom_68 Bebegimkq başlama canım içmeye. ben ilk başlar yarım yarım anca bir ya da iki tane içiyordum. bebeğim 8 aylık 10-15 dala çıktı günde. bulaşma derim geçer tabi süte geçiyor
Sinem57 Bebegimkq Bn emzirmiyorum mama veriyorum bnd içiyordum hamile iken bıraktım geçen gün bnd Bi fırt alayım dedim sigaranın kalitesi düşmüş tam gereksizlik içmek bırakmışken şimdi eşime baskı yapıyorum bıraksın diye bosverin içmeyin canınız çekiyordur ama bnmd çekiyor ama sigara eskisi gibi değil o da adilesmis🤣
Ceyda_48 Bebegimkq ben hamileyken bıraktım ama emzirirken başladım maalesef çünkü her gelen kahve sigara yapıyordu ortam oluyordu ve canım çekiyordu başladım günde 2-3 içiyorum napim zaten ek gıdaya geçicem içsende 2-3 saat geçsin aradan öyle emzir bebek uyuyunca iç
merkursavascisi_06 Yani bebeğe geçmesi sütten öte üzerinize sinen dumandan bile geçiyor ben abime sigara sonrası anca elini ağzını yıkayıp üstünü değişmesi şartıyla çocuğumu veriyorum çevremizde başka içen de yok. Dumanı üzerinize sinen kokusu bile çocuğunuz için zararlı
Ceyda_48 Bebegimkq okadar etkilemiyor benim etrafımda paket paket içenler var hepsinin bebeği de çok sağlıklı ben çok içmiyorum arada bir
minikcivcivinannesi Bebegimkq ben hamilelikte bıraktım doğumdan 20 gün sonra içmeye başladım günde 1-2 sonda çoğaldı tabi 13. Ayda ilaç kullanmam sebebiyle emzirmeyi bıraktırdım simdi daha rahatım
Esra25eylul Bebegimkq bende hamileligimde toplamda dört bes tame icmisismdir simdi emziriyorum 3 aylil oglum var arada yani uc dort gunde bi tame iciyorum zarari var mi acaba ya
mA_06 Sigara icicekseniz lütfen memeyi biraktirip mamaya başlatın o icirdiginiz sut içerisine 70 tane zararlı madde ile karışıyor, bebeğiniz engelli bilr olabilir, bende hamileliğimde biraktim 4. Ayında başladım ve mamaya geçtik emzirmeyi bıraktım
mA_06 Bebegimkq vicdanınız rahat ise başlayın emzirin ben emzirmeyi bıraktım, mamaya geçtik ona bu kötülüğü yapamazdım, sutunuzde azalacak zaman ile zaten bir an önce mamaya alistirin biberonada