Bebeğim 6. Ayına girecek arkadaşlar ama 3.5 ayından beri gündüzleri sadece 15-20 dkka en fazla yarım saat uyuyup uyanıyor geceleri de 7.5 da uyuduğunda sabah 6 gibi uyanmaya başlıyor 8-9 gibi olunca da 8e kadar uzuyor bazen 9 ama gündüzleri asla uyumuyor bir de destekli uykuya alışmış sanırım geceleri benimle uyuyor 4-5 kere dağa sola dönüyoruz emerek uyuyor beşiğine de alıştırmak istiyorum bazen geceleri çok sinirleniyorum psikolojik olarak bir çok anneyle aynı durumdayız gündüz uykusuna çözümü olan varsa hep beraber faydalanalım postta da bi ordan bi burdan konuştum bunalımdan 🥺ne yapabiliriz inşallah bir çözümü vardır