mfp bizde ilk devlete gittik aynen bizede temiz dendi iki gün sonra özele gittik bronşiolit teşhisi kondu 😷😥 devlete gitsen yeterli ilgi yok özele gitsen para tuzağı :( muayene ücreti tahliller ilaçlar hava makinesi derken 2500lük olduk sadece birde bunun daha bi daha gitmesi var yine tahlili cartı curtu derken bir böyle daha öderiz heralde 🙃 neyse kızım iyi olsunda 😔 iyi ki gitmişim diyorum ama yoksa ben devletteki doktora inanıp evdeki ilaçlarının bitmesini beklerdim eşimi dinlemişim iyi ki