arkadaşlar 15 gunluk bebeğimin göbek bağını dün gümüş nitratla yaktılar biraz açıklık akıntı var diye.akşam üstü siyahlıklar kıyafetine çıktı ,Bugünde göbeği kızarmış akıntı var hala.kızarması normal mi? işlem sonrası böylemi oluyor iyileşme süreci nasıl bilgisi olan varmı