BirPatiSever 10 aylık. Su içmediği için bezi de boş oluyor bazen. Şırıngayla veriyorum mecbur kalınca onu da püskürtüyor. Az emmeye başladı ordan da sıvı alımı azaldı. Fikriniz var mı kızlar
dumeka BirPatiSever pipetle veya pipetli suluklarla vermeyi denediniz mi? Oyun gibi bazen hoşlarına gidiyor öyle.
Ceylan578 BirPatiSever Oyuncaklarıyla su içirmeyi deneseniz belki o şekil ilgisini çeker içer yani oyun oynuyuyirmus gibi oyun içinde
Jelibonsmom 9,5 aylık kızım da hiç içmez, sürekli farklı bi şekilde farklı bi kapta içirmeye çalışıyorum. Bazen çay bardağında, bazen kaşıkla, bazen biberonla, bir de ebebek ceysu var, şişenin kendi kapağı da oluyor, onu takıp veriyorum bazen