Güzel anneler merhaba. Bebeğimin süt ve yumurtaya bağırsak tepkili alerjisi var şuan 8 aylık. Doğduğundan beri var bu durum deneye yanıla süt ürünleri ve yumurtayı bulduk. Ek gıdaya başlayınca yumurta sarısını denedik hiç bir tepki göstermedi yiyor yumurta sarısını. Ben yediğimde hala alerji yapıyor ama 🥺 kendisi yediğinde sıfır sıkıntı ama ben yersem huzursuzluk mukuslu kaka hemen geri dönüyor. Yemesem de olur sorun değil ama süt ürünlerinde de aynı şey olur mu acaba? Yaşayan var mı böyle bir şey? Geçecek mi bu sorun?