Halenur42 Kızım 17 aylık olacak doğduğundan beri yastıksız yatıyor gece çok deli yatıyor yastıktan başını kaydırıyor kafası ya boşlukta kalıyor yada yastığın yanına düşmüş oluyor rahat edemiyordur diye yastıksız yatırmaya devam ettim yastığını değiştirip yastıkla mı yatırmalıyım yoksa böyle devam mı etmeliyim?
Bebegim_28 Halenur42 25 aylık kızım doğduğundan beri yastıksız yatıyor, ilk zamanlar ben alıştırmadım sağlıksız diye sonrada kendi alışamadı yastığa, çok yeni yeni yastığa yatmaya başladı
acimavi Halenur42 2 yaşına kadar yastıksız yatmaları gerek diye biliyorum. Kızım yaklaşık 2,5 yaşında hala yastıksız yatıyor, kendi başına uyumaya başladığı zaman inşallah yastığa da geçiş yapar😁
minikoglummmmm Benim oğluşum yastıklı yatıyor iki aylık ama kimde gorduysem yastıkla yatırıyor lar zararı var mı ki
Bebegim_28 minikoglummmmm omurga egriligi ve omurga sağlığı için doktorlar 2 yaşa kadar yastiksiz yatırmayı öneriyor, elbette çevremde bir çok insan yastıklı yatırıyor öyle çok büyük bir zararı var mı bilmiyorum ama en doğrusu özellikle sizin bebek gibi, küçükken Yastıksız en doğrusu
acimavi Halenur42 kesinlikle😅 kızıma daha 1,5 yaşındayken yastık aldım ama kullanmak istemiyor, ayağımda salladığımda bile uyumazken, kucağımda sallayıp yastıksız yatırdığım zaman daha kolay uyuyor😁
_gulll Kizim 18 aylik 1 haftadir cok cok ince bir yastikta yatiyo onuda carsafin altina koydum agzini yüzünü kapatmasin diye 🤷🏼♀️