Ceroiii Bebeğim 15,5 aylık ama hala işaret etmiyor. Bir şey istediğinde( yiyilebilen her şey) mama diyor ya da benim elimi tutup götürüyor. Ne yapmam gerekiyor? Nasıl öğretebilirim? Şimdiden teşekkürler 😔
Dondurmalikahve Ceroiii Bol bol işaret parmağını kullanması için çalışmalar yapın. Kendiniz işaret parmağınızla bir şeyler gösterin.
Mom0008 Ceroiii 21 aylıkken öğrendi oğlum sürekli kitaptan gösteriyordum soruyordum o gösteriyordu yakın işareti hep vardı uzak yoktu birlikte kitaptan hayvanları bulun gösterin sorun cevap vermez ise aaa bak buradaymış diye işaret edin bende takılıyordum etmiyor diye ama yakından gösteriyor sorduğumda uzaktakini göstermiyordu 21 aylık olduğunda uzağında göstermeye başladı
Derya341986 Ceroiii merhabalar 18 aya kadar normal bir durum diye söylemişti götürdüğüm psikiyatrlar. Benim oğlum 24 aylıkken dahi işaret parmağını kullanmıyordu biz de duvara onun ulaşamayacağı yerlere raf koyduk ve oralara oyuncaklarını yerleştirdik inanın 1 günde kullanmaya başladı. Raf takmasa nız da isteyeceğinden emin olduğunuz bir şeyi yükseğe koyun çok iyi bir yöntemdir.
Ceroiii Mom0008 çok teşekkürler, kitaplardan hayvanlara bakıyoruz ben sorduğumda gözleriyle o hayvana bakıyor ama bir türlü işaret etmiyor
Mom0008 Ceroiii siz gösterin oda zamanla kavrar öğretene kadar herseyi gösterdim valla yolda herkes bize bakıyordu AA bak ağaç uçak gidiyor vs 😂