Kızlar merhaba dün gece ateşi vardı oğlumun sadece kafası aşırı şekilde yanıyordu 2 kere duşa soktum 3 de banyo yaptı ilaç verdim yattı vücudu soğuktu sonra sabah 7 de emzirmeye aldığımda kolumla hissettim o sıcaklığı bez falan koydum ama o bez o sıcaklığı indiremezdi duşa soktum gene bu sefer fitil attım sadece beziyle yatırdım evimiz de sıcak dişten dolayı mı acaba böyle bişey yaşayan varmı kızım 1 yaşında çıkardı ilk dişini ben bu aylarda onda böyle bişey yaşamamıştım çocuk doktorumuza pazartesi götürcez zorda kalmadığım sürece doktorumuz hariç başka bir doktora götüremem
Şuan iyi bi ateşi yok keyfi yerinde