Ardenylcnky canım benim bebeğimde de vardı 17 ydi değeri hatta bir gün Işın tedavisi gördü 13 e düştü bi hafta boyunca hiç düşmemiş bi hafta sonra gittik yine 13 tü sonra tatlı serum suyuyla mama önerdiler bi kaç arkadaşımın başına da gelmiş iki gün boyunca gümde 3 öğün birer çay kaşığı tatlı serum suyu verdim sabah ve akşam da iki öğün mama verdim iki günde değeri düştü inanmayanlar kızanlar filan var doktorlar zaten önermiyor ama böyle geçti bizim çok şükür şimdi iyi bi dene istersen çok geçmiş olsun