Melisuzunoglu iki gece önce 45 günlük kızımın gaz sancıları için acile gittik. Doktor yenidoğan bebekte basıncı arttırdığı için lavmanı kesinlikle önermedi. Çok karşı olmama rağmen sabah akşam bir çay kaşığı peryavşanı (acı avşan otu) demleyip verdim, beraberinde kendim de içtim ve faydasını gördüm. Umarım bebeğiniz bir an önce rahatlar. O öyle acı içinde ağlarken suçluluk duygusuna da kapılmayın🙏🏻ben çocuğu bırakıp sakinleşmek için ağladım günleri bilirim. Ama henüz bu dünyada çok yeniler ve bir ihtiyaçları olduğunda ağlamaktan başka bir şey bilmiyorlar ve çok savunmasızlar