Znursahinan Ay aşılarımızı vurulduktan sonra oldu sanırım bu huysuzluk uykuya geçiş sağlamak istememesi çok sık emmek istemesi sürekli kucak ama memede uyku ne yapıcam bilmiyorum 3 ay 10 günlük ve ben günlerdir onu anlayamıyorum 😞
Znursahinan Dilaylaa 19haftalıkken olmuyor mu yahu o bu ataklar mı çabuk geliyor daha geçen hafta ataktaydık
Bebitoo12 Znursahinan üç ay aşısımi var ki kimse vurmadı bize bizde üç ay 4 günlüğüz ve daha iki gün önce gittik b