Seyma43
Kızlar suda doğum yaptım. .3 ay 13 gün oldu..doğumdan sonra tuvalet yapamadim nerdeyse 10 gun boyunca sadece 3 defa wc girdim..Doktor kabizlik ilacı verdi ama hala geçmedi. afedersiniz ama sanki içimde cam parçacıkları var 😔 acaba basur mu oldum ki ? İlaç da kullanıyorum hala ama geçmedi. Başına böyle bir şey gelip ustesinden gelen var.mı ?