PnrTurK
Kızlar merhaba oğlum çok dağınık aşırı haraketli yatıyor dolayısıyla beşiğe uyku seti korumasıda koysam yok pat küt beşiğin sesinden ahşap olduğundan uyanıyor yaz boyunca yere yatak yapıp yatırdık🤷♂️başka çözüm yok çünkü ancak kış geldi ve yürüyor sabah Bi kalkıyorum kendi kendine kalkmış gitmiş VS vs tehlikeli olmaya başladı park beşik alıcam nasipse ancak evim küçük koyacak yerim yok bu beşiği ve artık baston bebek arabasına geçtiğimiz için bebek arabasını satmak istiyorum resim eklemeyi bilmediğim için instagramdan eklerseniz atabilirim resim 2si için ücret 800tl bedava diyebilirim beşiği 1200 TL verdim aldım hiç kullanmadık desem yeri bebek arabası da700 TL idi hem birinizin işi görülsün hem bende park beşiğin ücretini karşılamış olayım son fiyattır instagram adresim 👇
pnrturk_