Roslin Kızlar doktorumuz kusma, gaz sancısı, kolik, sürekli ağlama mızmızlanma yapar dedi. Benim bebeğim zaten öyle dediğimde daha kötü olabilir dedi gözüm korktu. 😢
atlasask Roslin o nasıl doktor ya kesinlikle hiçbir yan etki yapmadı. Benim de bebeğim kolikti. Ama aşı sonrası herhangi bi artış olmadı . Zaten damla şeklinde bi aşı hiç korkmayın 🙏🏻
hellomom Roslin bebkten bebeğe değişiyor. Alerjik bir yapısı yoksa birşey olmuyor. Benim iki kızımda da çok şükür bir yan etki olmadı. Ama görümcemin kızında alerjik yatkınlık varmış, rota aşısı da yumurta bazlı bir aşı olduğu için çapraz bişiler yapmış ve yeğenimizde süt alerjisi başladı rota aşısından sonra. 2 yaşına kadar çok zorlandılar. Sonrasında yavaş yavaş geçti.
Badeninannesi1 Roslin hiç yan etkisi olmadı belki biraz keyifsiz görünebilir bize de ishal yapabilir denmişti ama hiç olmadı 2dozunda da
Seymaaa95 Roslin oğlumun süt alerjisini hortlattı malesef çocuğun bütün düzeni bozulmuştu ikinci dozu yaptırmamıştım o yüzden tabi bu olay 2019 da oldu şimdi içerik aynımıdır nasıl etki yapar bilemem