Merhaba kızlar 18 gün oldu doğum yapalı, bebiş 15 günlükken yoğum bakımda yattı 3 gün enfeksiyondan dolayi.. çok şükur dün akşam taburcu olduk. Ben önceden 2 saatte bir besliyordum çünkü bir ara sarılıkda vardı.
Yoğum bakımda hemşire ¾ saatte bir beslemiş şimdi bende öyle yapıyorum ama 3 saatı nasıl hesaplamam gerekiyor? Mesela bebiş 10:00 da mama yemeye başladıysa diğer beslenme 13:00 mi olmalı yoksa maması bittikten sonramı hesaplamalı? Ben öyle yapıyordum mesela.
Yani maması 10:15 bittiyse diğer saati 13:15 kuruyorum
Yardımcı olurmusunuz 🤲