Iyı gunler kızlar 3 bucuk aylık kızım 2-3 gundur oksuruyo balgamıda var dun gece atesı 37 ye cıktı parol verdım bıraz dustu doktor antıbıyotık yazdı oksurugu uykuda sıddetlenıyo aglayarak kalkıyo onerdıgınız bıseyler varmı oksuruk balgam azaltmaya tecrübelı anneler yazabılırmı lutfen 🙏🙏🙏