Miniktavsan Kızlar merhaba.. Ben doğum yaptığım hastanedeki cocuk doktoruna gidiyordum bebeğim için. Takip ve aşısını yaptırdım ama doktordan memnun değildim en ufacık bir şey olsa birsürü tahlil isteyen cinsten. Aynı zamanda sağlık ocağında meydana gelen takibimiz var zaten onlar da aynı seyi yapıyor anlamadım her ay hastaneye gitmek gerekli mi sizce dün 2.ay aşısını ve takibini sağlık ocağında yaptırdım hastaneye gitmedim.. Her ay bu sekilde yapsam olmaz mı sizce de şikayetimiz yok sonuçta
Mehtaptvz Miniktavsan ben 6 ay duzenli gidilmesinden yanayım bebegimde gozle farkedilmeycek olcuyle anlasilan bi kafa sekli bozukluğu vardı doktoru farketti çok sukur duzeldi ama duzelmeseydi onemli bi rahatsizlik olabilirdi bizim icin
Didemmm Miniktavsan 3 yasinda oglum var tum asilarini saglik ocaginda yaptirdim hic bi sorun yasamadim 32 gunluk kizim var onunda ilk asisini saglik ocaginda yaptirdim ama doktorada gittim gazi için her ay gitmeyi dusunmuyorum ara ara gotururum ama
[silindi] Miniktavsan sağlık ocağında ebe sadece boy kilo ölçüo. Ama çocuk doktoru öyle değil. Bence doktora devam
Hanifemusa Her ay sağlık ocağında kontrol ediliyor zaten. Bide hastahaneye gidip mikrop taşımasına bence gerek yok ki ben devamli götürmüyorum. Testleri olur götürülür onun haricinde hiç gerek yok .
Kubikhanim renkliruya ben butun sebzelerin hasladiktan sonra süzgeçten geciriyorum canım pütürlü kalmasın diye Allah korusun bazen çatal güzel ezmiyor ince suzgecin varsa ondan geçir
Eceaydin05 [bilinmeyen] ya ben doğumdan bir hfta sonra götürdüm bebeğimi. Sadece kalbini sırtını dinledi işte kilosuna baktı öyle basit bi kontrol gibi geldi bana. Birde topuk kanı alındı sarılığına bakıldı. Hatta diğer değerlere bakılmadığı için sağlık ocağında tekrar alınmak zorunda kalındı. Sinir oldum o yüzden hstanedeki doktora. Almışken kanı, tüm her şeye baksalardı keşke. Bilemiyorum 🤷🏻♀️ Sizde ekstra bir şey yaptılar mı acaba? yani odaya girmemizle çıkmamız bir oldu nerdeyse kontrol muayene beş dk sürmemiştir.
MltmBrkn 3 aylık olucaz özel doktorumuza her ay düzenli olarak götürüyorum 1 yaşına kadar da devam edicem sonrasında artık ara ara götürücem. Sağlık ocağında ebeler boy kilo ölçüyor yeni doğan bebeğin düzenli ve Olarak takip edilmesi gerekiyor. Bence kendinize sürekli götürebileceğiniz bi doktor bulun her ay Takibini aynı kişi yapsın
Eceaydin05 [bilinmeyen] anladim belkide o yuzdendir. Simdi mesela bu hafta 1. ay kontrolune gidicez. Goz ve kalca kontrolu de yapicaklar. Bide aşımız var. Bir kaç saat hastanede kalıcaz galiba 🥺
Sabriyeillke Ben asilar icin saglik ocagina gidiyrim ama herhangi bisry olursa doktora cikariyorum devlet hastanesine doktorunu bulunca en iyisi bence
Bahartunali Ben 6 ay gidilmesinden yanayım sonuçta çocuk o donemde gelişiyor kilo alımı kafası boyu çocuk dr bakması daha faklı istediğin herseyi sorup öğrene biliyorsun Ben özele gidiyorum saat kaç olursa olsun Aradigimda dr açıp direk cevap veriyor bu açıdan da değerlendirmek lazım tabi yinede herkesin kendi fikri tercihi 🙂