Bebeğim 7 aylık olucak bir hafta sonra.İlk altı ay işin ucunu kaçırdım biraz.Süt olsun diye her şeyi yedim bitirdim😀ama baktım olacak gibi değil.5 aralık’tan bu yana dikkat ediyorum.Sağlıksız olan her şeyi çıkardım hayatımdan.Günde 3 litre su içiyorum.Bebek uyuduğu zaman da spor yapmaya çalışıyorum.12 günde 3 kilo verdim.Başlamak isteyenler için yazayım dedim,belki faydası olur 👋