İki aydır iyileşmiyorum . Soğuk algınlğı gibi başladı boğazımda tıkanıklık vardı hep birde sesimden de belli oluyordu sanki ilk günkü hastalık gibi şimdi hastalığım bitmeden yeniden hastalandım eşimden bulaştı . Birde saçlarım upuzundu kalçamda kalçamın altında nerdeyse kestirdim kestirdiğim günden beri tutam tutam dökülüyor hastaymışım gibi hani hastalanan kişilerde dökülüyorya tamamen kestirmek zorunda kalıyorlar okadar değil ama nerdeyse o kadar gibi yani anladınız dmek istediğimi ne yapayım ben şimdi benim gibi olan varmı aranızda . Oğluma bulaştırmamak İçin çabalıyorum iki aydır bu aralar oda hasta olacak gibi korkuyorum