Asezz Doğum öncesine kadar çok şiddetli adet sancıları çekerdim. Bebeğim 9 buçuk aylıkken ilk adetimi gördüm hiç sancım olmadı, şimdi 2.ci adet oluşum yine ağrım olmadı. Sizce tamamen kurtulmuş muyumdur? Var mı benim gibi olan geri gelmez umarım 😔
mertalibrother Asezz 27 aylık oglum var 8inci ayında adet görmeye başladım her ay düzenli oluyorum ve agrısız sancısız 😍😍 bekarken hastanelik olurdum her ay💁
Anneko Asezz benim bekarken de öyleydi doğumdan sonra da böyle sancı da geçmedi Allah’ım çocukla beraber resmenn ×4 zorlanıyorum bekarken yatağın içine girer yatardim tüm gün şimdi sıkıyorsa yat benim geçmedi geçenlerde inşallah hiç sancısız adet görür maşallah diyeyim
Gamzeey Asezz bende doğum öncesi her adet oluşumda serumlar iğneler çok kötü olurdum çok kez bayılmışımdır da bebeğim 19 aylık oldu 40 ından sonra hemen adet görmeye başladım zaten o eski ağrılar dan eser yok Allah’a şükürler olsun
Deletedmom_875 5 aylık bebegim var, ilk defa adet oldum 2 gün önce. Aşırı bel ağrısı çektim ilk gün ama nedense. Spinal sezaryen kaynaklı mi acaba bilemedim