Pnaar34 Hanımlar günaydın 3 yıldır xioami kullanicisiym ama kamerası iyice kötu cekmeye basladı artık. Bana şöyle 10 bine kadar olan kamerası iyi ceken bi telefon önerebilir misiniz ?
elizabeth Pnaar34 oppo kullanıyor benim eşim ben de ıphone7 kullanıyorum. Kamerası benim telefonumdan güzel ama fiyatını bilmiyorum maalesef.
Zisanince Pnaar34 valla inan ben de bu konuda kararsızım annemde iphone 12 pro babamda 14 pro var bende şimdi xaomi mi 11 ultra varmış yurt dışı onu getirtiyorum fiyatı da 13 bin bakıcam nasıl kamerası yazarım güzelse değilse zaten aldım bir kere 😂🤦♀️
tatlibiranneo Pnaar34 illa son modelini almanıza gerek yok ki 7-8 plus alabilirsiniz çok beğeniyorum ben şuan 12 pro kullanıyorum eskim 7 plus tı yine çok güzel çekiyor
eymeninannesi11_ tatlibiranneo benimde 7 plus portre modunda çok güzel fotoğraflar cekiyorum sanki fotografcıda cekilmiş sırf bu telefonu kamera için kullanıyorum ama hafızası dolu o sıkıntı ya çabuk doluyor Google fotoğraflara attım yükleyip o da doldu
Kbrbisi28 Redminote 9 pro kullaniyorum hem hizli bi telefon hemde kamerasi mukemmel bana gore tabi ama iphone derim en en iyisine
Pnaar34 Kbrbisi28 redmi note 9 pro 3 yıl oldu alalı suanda onu kullaniyorum ama dedigim gibi hem kamerasi artik ilk zamanlar gibi net ve guzel cekmiyor hem sarji cabuk bitiyor
tatlibiranneo eymeninannesi11_ ben iCloud satın almıştım 200 gb ve artık sorun yaşamıyordum aylık 20 tl
Menis123 Pnaar34 one plus mükemmellll eşim kullanıyor bende iPhone var karşılaştırma yaptığımızda one plus çok daha iyi
Bebegimm1 Pnaar34 iphone bu konuda cok iyi bende oppo A74 var gunduz kamerasi guzel ama aksam disarda berbat cekiyor 1 sene olmadi alali yavastan kasmaya donmaya basladi suan 11 kullaniyorum kamerasi guzel
Pnaar34 Bebegimm1 evet ilk aldigimz zamanki gibi degiller düsünce mi oluyor bilmiyorm ama kamerasi artk cok kötü benimkininde
arslaninannesi98 13promax kullanıyorum şuan 5sene 8plus kullandım kamerası çok iyiydi o fiyatlara alabilirsiniz