nazan34 Arkadaşlar bebek olunca evde çamaşır kurutmak biliyoruz ki sağlıksız. Çamaşır kurutma makineleri büyük kurtarıcı.Ancak sadece kurutma makinesi mi iyi yoksa ikisi bir arada yıkama ve kurutma olan tek makineler mi iyi? ve sizin kullandığınız memnun kaldığınız markalar nedir
Gamzetrl nazan34 hotpoint aqualtis kullanıyorum hem Yıkama hem kurutma. 45 dakika da Yikama kurutma programı da var gayet memnunum.
AdAyza nazan34 ben de 2.bebeğim olunca mecbur aldım ama iyi ki aldım, büyük kolaylık hatta olmazsa olmazmış ☺️ Electrolux 8 kg luk aldım , 52 dk da her şeyimiz kuruyor , tavsiye ederim
Guel_ nazan34 bende hem yikama gem kurutmali kullaniyorum cok memnunum lg marka 3 saate hem yikiyo hem kurutuyo
Gamzeciks nazan34 benimde kurutmalı makinem. Bazen kullanıyorum kurutmayı hep değil. Şuan yerim oldugu için asıyorum. Ama memnunum makinemden. Vestel
Nehirmasal nazan34 Arçelik asla vazgeçmem ve babamın arkadaşı Arçelik’te çalışıyor ben demiştim ikisi bir alıcam abi diye bana çabuk bozuluyor şimdi makine al daha sonra kurutma al demişti