Benim kızım da 5,5 aylıkken banyo yaptırdıktan sonra sağ gözü kızarmıştı ve sulanmıştı biraz ben hemen farketmiştim bir değişiklik olduğunu,annem uyusun uyansın geçer sabundan olmuştur dedi ama geçmedi ben hemen doktoruna fotoğraf attım damla söyledi aldık daha ilk damlatmada geçti neredeyse