Zisanince daha yeni hamile iken özel hastanede korona testim pozitif çıktı, doktor devlette hamileler için ciğerlere daha iyi bakıyorlar bir görün dedi gittim bana ‘20 hafta altında doktorumuz ilgilenmiyor’ dediklerinden beridir devlete adımımı atmadım. Kızım kalp ameliyatı oldu iki defa çok yüksek paralar ödedik ama yine de devlete götürmek aklımdan geçmedi. İyi doktorların hepsini özellere kaçırdılar. Ben özel hastanede çok ilgi görüyorum. Yavrum ikinci ameliyatı sonrası hala yoğun bakımda her gün görme şansım var, doktor ile 7/24 iletişim şansım var. Eğer devlette olsaydı belki daha ilk ameliyatı için sıra bekliyorduk.