Nurcan_3480 ek gıdaya yeni başlayıp tadımlardaysanız günde bir kere bi iki tatlı kaşığı kadar tattıracaksınız ondan öncesi ve sonrası öğünleri yine anne sütü yada formül süt olacak canım. Bu süreç nerdeyse bi iki ay sürecek tadımlar bitene kadar bitincede ufak ufak yaptığın yemeklerin miktarını arttıracaksın yavaş yavaş sütü azaltıp yemeğe döndüreceksin bebeğin günlük gıda alımını yaklaşık 10-11 ay civarıda nerdeyse sütle yemek eşit olacak hayatınızda. 1 yaş itibariylede çoğunluğu yemek olacak sütü mesela sabah akşam yada bide öğlen olacak günde 2-3 e düşcek zamanla oturtursun anlarsın zaten günü gelince şimdilik en baştaki gibi günlük bi iki kaşık tadımlar yap kusarsa yada alerjik reaksiyon görürsen o sebzeyi meyveyi 10-15 gün sonra dene ısrar etme o gün.