Arslann 5yaşında kızım var hiç içirmedim şuan 1yaşındaki oğlumada içirmiyorum.Süt Yararlı birşey değil vucuda daha çok zarar veriyor süt yerime kefir, yogurt,peynir yedirmenizi tavsiye ederim.İnsgramda hastalanmayancocuk sayfasını takip ederseniz sütle alakalı herşeyi öğrenebilirsiniz.Süt tek başına coğu hastalıgın sebep i