Bebegime yarayıslı olsun diye köy sütü getirip yoğurt yapıyorum. Yedikçe isilik gibi coğaldı. Doktora gitmeden önce denemeye karar verdim açıkçası. Ona göre gideyim diye. Kesince 3 gündür sorun yaratmadan emiyor. Ama isilikleri gecmedi hafif soldu. Süt içeren ne varsa bıraktım. Paketli ürünlerde dahil. Doktora şuan gotüremeyecekseniz ilk aile hekiminize danışın isterseniz yönlendirir sizi en azından.