Merhabalar influenza a testim pozitif çıktı maskeyle uyuyorum şuan eşim de maskesiz gezmiyor bebeğimde çok şükür bir belirti yok, bana ilaç verdiler enfluvir diye içtikten 2 saat sonra emzirebilirsin dediler sizde kullanmışmıydınız doktor söylesede ilaç içmeye biraz korkuyorum