Kızlar Merhaba 15 gün önce spinal sezeryan ile doğum yaptım Ancak hala sütüm gelmiyor bebeğime mama yediriyorum saat başı emziriyorum memeyi tutuyor yarım saat bazen bir saat emiyor ama süt yok sizlerin bana önerebileceği Bişey Var mı ? Şimdiden Teşekkür Ederim ❣️ Mutlu Günler ❣️